Салата "Океан"

Днес ще ви представя една лесна и вкусна салата с риба. Ще използвам консервирана риба "Шпроти". Това са един малки рибки, предварително опушени и консервирани в масло. Препоръчвам да си купите тези рибки от руския магазин. Задължително да са произведени от гр. Рига. Върху консервата пише "Gold Riga". Това са истинските шпроти от едно време. Който е ходил до бившия Съветски Съюз на времето, познава вкуса им.

Продукти:
1 консерва шпроти
3-4 сварени средни картофа
2 сварени средни моркова
2 твърдо сварени яйца
100 гр. кашкавал "Гауда"
1 кутия майонеза
сол
 Начин на приготвяне:
Рибките прехвърляме върху чинията в която ще редим нашата салата. Намачкаме ги с вилица. Ако искате може да добавите и от мазнинката на рибките. Отгоре намазваме леко с майонезата. Върху това настъргваме на едро ренде картофи и леко осоляваме. Пак от майонезата. Следващия пласт  са морковите също на едро ренде. Малко осоляваме и намазваме с майонеза. Сварените яйца на едро ренде. От всичките страни намазваме с майонеза и поръсваме нашата салата с кашкавал на ситно ренде. Оставяме в хладилника за 1 час да попие от всичките съставки. 

P.S. Количеството майонеза ще използвате по вашия вкус. Аз слагам съвсем малко и използвам лека майонеза.  Много лека и вкусна салата. Подходяща за гости за мезе.
Може да използвате кашкавал който ви се намира в хладилника.
  Рецептата е от руски сайт "Поваренок"
Добър Апетит!

Коментари

  1. Леле, Аура! Обожавам шпроти, а тази салата ще и трябва много водка! Благодаря за рецептата! Много скоро ще присъства на нашата маса! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аааа и аз много си ги обичам. Даже си ги слагам на филия с масълце и така си ги хапвам. :)))
      Поздрави от дъждовния(най-сетне) Баку!

      Изтриване
  2. Ооо записах си я и ще намина през Берьозката задължително :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аля, чудесна салата!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Тези шпроти са любими у нас. Купуват се единствено от руския магазин. А салатката е разкош. С моята лека майонеза ще стане чудесна, защото в майонезата ще вкарам едно две рибочета....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Изобретател си ти, знаех си аз. Особено след като разгледах колекцията ти от видове майонеза. Това ще е още един вариант :))) Шпротите други не могат да бъдат, освен рижски :))))
      Поздрави!

      Изтриване
  5. Прелест с една водчица.........!Прегръдки ,Аура:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно! Водчицата не снимах :(((..Забравих...:))) Признавам :)))

      Изтриване
  6. Отговори
    1. Да, Живе. Много лека салатка и приятна. Е, вече въпрос на вкус е, дали обичами рибката. Тази я обожавам :))) Прегръдки!

      Изтриване
  7. Правя една руска салата с риба, картофи, майонеза и червено цвекло, много ми харесва и непременно ще опитам и тази рецепта!
    Поздрави, Аля!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Руснаците или по-точно територията на бившия съюз, правят най-различни видове салатки. Особено обичат редените. Кухнята е разнообразна, все пак толкова републики бяха заедно. Омешаха си културите и кухнята.
      Да ми пишеш дали ти хареса :)))

      Изтриване
  8. Много интересна салата, с удоволствие бих я пробвала :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина е интересна. Шпроти много обичам и си ги ям с голямо удоволствие, но така на салата беше ми любопитно, как ще е на вкус. И не сгреших...Чудесна и най-важното лека..:)))
      Поздрави от Баку за едно слънчево момиче!

      Изтриване
  9. Аа, за какво ме ме подсети ти сега! Ама, тук отдавна закриха Берьозката, та ще трябва да поръчвам от София да ми носят.
    Салатката ти обещава да се харесаме, Аля! Благодаря ти за рецептата, при първа възможност ще я опитам!
    Прегръдки и много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От руския магазин има какво да се купи. Имат интересни нещица :))))

      Изтриване
  10. Ал, аз не съм опитвала точно такива шпроти, даже повечето, които съм опитвала не ми допадат, но от Лидл последно купих едни - не бяха лоши. Ще видя и в Берьозката, като имам път натам. Звучи вкусна салтката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези за които писах са най-добрите. По времето на съюза много трудно се намираха и се сервираха само на празници.
      Салатката е вкусна, Весенце!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации